Visualitzar en la web
Número VIII. 7/04/2017
Recurs d'imatge

El cerebel és crucial per a entendre la vulnerabilitat a l'addicció a drogues

Un equip internacional de recerca liderat per l'UJI ha demostrat que el cerebel pot ser corresponsable de les alteracions cerebrals associades al consum addictiu de drogues.

Sóc olímpic
Recurs d'imatge

Félix Hernández participa en una expedició a l’Antàrtida

El catedràtic de l'UJI Félix Hernández participa en el projecte «Xenobiòtics a les illes Shetland del Sud, Antàrtida» per a analitzar els efectes contaminants de l’activitat humana.

Recurs d'imatge

Un sensor integrat en mòbils detectarà la glucosa en llàgrima

El projecte «Nanotears» del Grup de Recerca d'Òptica es desenvolupa en col·laboració amb l'Hospital General Universitari de Castelló i l'empresa BQ, a més de comptar amb el finançament del programa europeu Horitzó 2020.

La Jaume I realitza les proves d'un nou robot submarí

L'equip de recerca en robòtica submarina de l'UJI ha realitzat les proves d'integració del projecte MERBOTS per al desenvolupament d'un nou robot d'intervenció submarí.

Vocabulari científic: prolactina

Hugo Salais López, investigador del grup NeuroFun, descriu el concepte de prolactina en el marc del projecte de vocabulari científic de l'UJI.

Màsters

Altres notícies

Recurs d'imatge

L'editorial de l'UJI, la primera a fer més visibles les dones autores

El Servei de Comunicació i Publicacions promou l’ús del nom complet en lloc de limitar-se a mencionar les inicials en les bibliografies.

Èxit dels tallers científics al Museu de les Ciències de València

Més de 200 estudiants de l'ESO han participat en els tallers de divulgació científica impartits per professorat i estudiantat de l'UJI.

Perfil FUTURS ESTUDIANTS en el portal Web UJI

Informació de contacte:
InfoCampus
Àgora Universitària-Local 15
Tel. + 34 964 38 77 77
Adreça electrònica: info@uji.es
Redacció: Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (ucc@uji.es)
UJI. Universitat Jaume I. Campus Riu Sec, 12071 Castelló de la Plana