Visualitzar en la web
Número I. 23/1/2015
Làser de femtosegon.

Investigadors de l'UJI aconsegueixen làsers cent vegades més productius

Els làsers de femtosegon permeten el tractament de materials a nanoescala amb alta precisió. La tècnica de processament en paral·lel millora el seu rendiment, reduint el temps i els costos de fabricació.

Connecta amb la ciència
Recurs d'imatge

Joc per aprendre la Taula Periòdica de forma divertida

Vicente Martí Centelles i Jenifer Rubio Magnieto, exalumnes de Química de l'UJI, han desenvolupat un joc perquè l'alumnat puga aprendre el grup i període a què pertany cada element químic.

Concurs de Cristal·lització en l'Escola

Participa en el II Concurs de Cristal·lització en l'Escola

La Universitat Jaume I organitza per segon any la fase territorial de la Comunitat Valenciana del Concurs de Cristal·lització en l'Escola per a alumnat de Secundària i Batxillerat.

X-Trainer

Professors de l'UJI creen una app per posar-se en forma

Jose Gil i Pablo Viciano, professors del Màster en Programació Mòbil i Videojocs i responsables de Tollaga Software han creat la aplicació mòbil X-Trainer per ajudar a la gent a posar-se en forma.

Jesús Lancis

Vocabulari científic: Fotònica

Jesús Lancis, investigador del Grup d’Optica de Castelló (GROC), descriu el concepte fotònica en el marc del projecte de Vocabulari Cièntífic audiovisual de la universitat pública de Castelló.

Altres notícies

Fira Destaca 2014

La fira Destaca 2014 mostra les últimes novetats tecnològiques

La Càtedra d'Innovació Ceràmica va exhibir en la fira les últimes innovacions en realitat augmentada, impressió 3D, vol de drons o tintes inkjet.

Recurs d'imatge

GEOTEC avança en el camp de les tecnologies geoespacials

El Grup d’Investigació de Tecnologies Geoespacials va presentar els projectes Smart en els que participa en col·laboració amb l’Ajuntament de Castelló.

Perfil FUTURS ESTUDIANTS en el portal Web UJI

Informació de contacte:
InfoCampus
Àgora Universitària-Local 15
Tel. + 34 964 38 77 77
Adreça electrònica: info@uji.es
Redacció: Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (ucc@uji.es)
UJI. Universitat Jaume I. Campus Riu Sec, 12071 Castelló de la Plana