Medició de la reputació corporativa de Creu Roja espanyola

03/10/2023 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

La investigadora Lorena López Font explica en aquest vídeo el projecte, que dirigit per ella, tracta de mesurar la reputació corporativa de les companyies del tercer sector i, concretament, la de Creu Roja espanyola. Comenta com s’ha analitzat la reputació d’aquesta organització i les principals característiques que la defineixen, així com quins són els punts febles que cal millorar.

La investigadora Lorena López Font del grup d’investigació ENCOM - Vinculació Emocional i Comunicació explica en aquest vídeo el projecte, que dirigit per ella, tracta de mesurar la reputació corporativa de les companyies del tercer sector i, concretament, la de Creu Roja espanyola. Comenta com s’ha analitzat la reputació d’aquesta organització i les principals característiques que la defineixen, així com quins són els punts febles que cal millorar.

Vídeo produït per alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Cristina Máñez Simó, Maria Oliver Alegre, Laura Ferri Martínez, Carlos Artemio Mulas Saurí i Raquel López Soler dins del projecte Labcom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.

Aquest vídeo s’ha realitzat durant la pandèmia de la COVID-19.

Labcom-Ciència UJI 2020-2021

 

 

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions