UJI Motorsport

23/12/2021 | SCP

El reportatge explica el projecte UJI Motorsport de la mà del seu team leader, Diego Muñoz Arrufat. També hi intervenen Irene Moliner Medina i Laura Alejos Colom, de l’equip de Comunicació. Parlen sobre el desenvolupament del vehicle, les persones que formen part de l’equip, els objectius a llarg termini, etc.

Vídeo produït per alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI: Irene Mezquita Alves, Carlos Xiva Mulet, Pablo Millo Arter, Nicole Carrillo Gómez i Saúl Fernández Barragán dins del projecte LabCom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.

LabCom-Ciència UJI 2019-202