Robòtica submarina

01/12/2021 | SCP

En aquest audiovisual es parla d'un dels temes més populars en els últims anys i que pot proporcionar a la societat grans beneficis: la robòtica i, en concret, el seu vessant submarí. Així, s'expliquen alguns d'aquests beneficis i com s'està treballant en diferents universitats per a aconseguir-los. El professor Raúl Marín, investigador de l'UJI, explica un dels projectes que desenvolupen.

Vídeo produït per alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l'UJI: Damián Oliver Granell, Víctor Augusto Brisola Ribeiro, Alejandro Mor Seglar, Carlo Angulo Martini i Andrés Esteban Suárez Ugueto dins del projecte LabCom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.

LabCom-Ciència UJI 2019-2020