Anàlisi formal i constructiva de les arquitectures defensives de la Guerra Civil a les comarques de Castelló

24/11/2021 | SCP

Aquest reportatge és un estudi sobre els refugis de Castelló de la Guerra Civil Espanyola. Tres professionals en el camp d’estudi i la guia del recinte de Tetuan resolen les nostres preguntes i il·luminen la situació actual dels refugis de la ciutat de Castelló.

Vídeo produït per alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI: Denisa Marina Moldovan, Yolanda Martínez Ramón, Zaida Beltrán Barrachina, Virginia Sogorb González, María Sánchez Piqueras i Helena Tirado Chiachio dins del projecte LabCom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.

LabCom-Ciència UJI 2019-2020