La qualitat de models CAD

05/10/2021 | SCP

Les professores Raquel Plumed i Carmen González, de l’Àrea d’Expressió Gràfica en l’Enginyeria de l’UJI, expliquen el projecte que estudia els paràmetres per a conèixer i mesurar la qualitat d’un model CAD. El sistema permet visualitzar en una pantalla d’ordinador tots els volums de les peces i instruments i afavoreix una millor comprensió de les peces o assemblatges que es fabricaran, com realitzar-hi modificacions i facilitar el procés de disseny.

Vídeo produït per alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI: Arnau Pastor Muñoz, Irene Sifre Vidal, Fátima Jaques i Rebeca Hornes Arana dins del projecte LabCom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.

LabCom-Ciència UJI 2019-2020