La despoblació

13/10/2021 | SCP

Reportatge sobre un dels problemes més importants d’aquest segle, la despoblació de les zones rurals. Més de tres mil municipis d’Espanya estan en situació de risc demogràfic, i la falta d’infraestructures i d’oportunitats laborals contribueixen a aquest fet.

Vídeo produït per alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI: Paula Roig Estalrich, Ana Gil García, Aurora Muñoz Martínez, Marcos Latorre Doménech, Charlotte Tamarit Sánchez i Marta García Company dins del projecte LabCom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.

LabCom-Ciència UJI 2019-2020