Vocabulari científic: democràcia per sorteig

13/11/2020 | SCP

Ramón Feenstra, professor de l’Àrea de Filosofia Moral de l’UJI, descriu el concepte democràcia per sorteig.

Vídeo produït per l’alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Denisa Marina Moldovan, Arantxa Rodríguez Alcalá, Yolanda Martínez Ramón, Teresita Francomano, María Sánchez Piqueras i Virginia Sogorb González, dins del projecte LabCom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.

Està inclòs en la categoria de «Vocabulari científic», que engloba peces breus en les quals el personal investigador de l’UJI col·labora definint termes científics relacionats amb la seua àrea de coneixement.

LabCom-Ciència UJI 2018-2019