Creació d’espais emocionals per a incrementar els resultats creatius del dissenyador durant la fase conceptual

27/10/2020 | SCP

El reportatge conté imatges realitzades a l’espai on es desenvolupa el projecte, fragments de la metodologia aplicada i entrevistes a membres encarregats (Vicente Chulvi Ramos, investigador principal; i Marta Royo González, ajudant doctora), ambdós del Departament d’Enginyeria Mecànica i Construcció. En aquest projecte es mostra com l’entorn de l’estudiantat i dels dissenyadors incrementa la creativitat i ajuda en la fase de disseny.

Vídeo produït per l’alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Saúl Fernandez Barragán, Paula Verdoy Pérez, Iván Llop Rodiel, Patricia Pobo Sotomayor i Nicole Andrea Carrillo Gómez dins del projecte Labcom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.

Labcom-Ciència UJI 2018-2019