Implants dentals amb propietats d’osteointegració

28/01/2019 | SCP

L'investigador Francisco Javier Romero Gavilán explica els últims avanços tecnològics en el camp de l’osteointegració per a facilitar la implantació de pròtesi en les persones que pateixen algun tipus de rebot com, per exemple, l’ostereoporosi. La recerca es duu a terme en col·laboració amb la Universitat del País Basc.

Vídeo produït per l'alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Micaela Julián Molina, Josep Joan Rico Altur, Francisco Valls Sánchez, Óscar Daniel Murcia i Laura Chulilla Margelí, dins del projecte Labcom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.

Labcom-Ciència UJI 2017-2018