Virtual coolhunting

22/01/2019 | SCP

Recerca realitzada per l'Àrea de Llenguatges Informàtics de l’UJI. La professora Dolores María Llidó Escrivá explica com l'eina coolhunting permet, mitjançant algoritmes, la predicció de futurs trending topics en l’àmbit de la moda.

Vídeo produït per l'alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Alejandro Estellés Mariscal, Juan Cuevas Vilaplana, Aarón Domenech Capsir, Manuel Carrillo López i Maximiliano Cichitti, dins del projecte Labcom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.

Labcom-Ciència UJI 2017-2018