El negoci publicitari en la societat digital

21/12/2018 | SCP

Cristina González Oñate, professora de Comunicació Audiovisual i Publicitat i directora del projecte, explica la importància de la publicitat en la societat actual, que es caracteritza per la digitalitat. També aborda l’evolució dels gabinets de publicitat i els membres que els conformen a causa dels canvis socials.

Vídeo produït per l’alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Axel Lundberg Pérez, Nacho Huerta Fabregat, Alina Caballero Martí, Marcela Muñoz Fernández i Ylenia Ramos Guirao, dins del projecte Labcom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.

Labcom-Ciència UJI 2017-2018