Nanogels moleculars fotoactius per a reptes biomèdics

21/12/2018 | SCP

El catedràtic de Química Orgànica, Francisco Galindo Honrubia, explica la composició i funció dels nanogels, així com les seues aplicacions en biomedicina i diferents aparences. L'alumne de doctorat Diego Navarro mostra com responen davant la llum fluorescent.

Vídeo produït per l'alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Anabel Pellicer Grau, Anna Zarzo Martí, Pau Herrero Bueno, Diego Ginesta Murciano i Óscar Cabezón Herrero, dins del projecte Labcom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.

Labcom-Ciència UJI 2017-2018