Vocabulari científic: màrqueting de cercadors

21/12/2018 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Diego Monferrer Tirado, professor de l’Àrea de Comercialització i Recerca de Mercats de l’UJI, descriu el concepte de màrqueting de cercadors.

Diego Monferrer Tirado, professor de l’Àrea de Comercialització i Recerca de Mercats de l’UJI, descriu el concepte de màrqueting de cercadors.

Vídeo produït per l’alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Micaela Julián Molina, Josep Joan Rico Altur, Laura Chulilla Margelí, Francisco Valls Sánchez i Óscar Daniel Murcia, dins del projecte Labcom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I. Està inclòs en la categoria de «Vocabulari científic», que engloba peces breus en les quals el personal investigador de l’UJI col·labora definint termes científics relacionats amb la seua àrea de coneixement.

Labcom-Ciència UJI 2017-2018

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions