Vocabulari científic: neuromàrqueting

Última modificació: 19/12/2017 | Font: SCP

Marta Estrada Guillén, professora de Comercialització i Investigació de Mercats del Departament d’Administració d’Empreses i Màrqueting, descriu el concepte de «neuromàrqueting».

Vídeo produït pels alumnes del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Sergio Araque Serna, David Díaz-Alejo Campos, Blanca Fonollosa Guillem, Maximiliano Jarque Gibert i Iris Pardo Revidiego, dins del projecte Labcom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Ciències de la Comunicació i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I. Aquest vídeo està inclòs en la categoria «vocabulari científic», que engloba peces breus en les quals el personal investigador de l’UJI col·labora definint termes científics relacionats amb la seua àrea de coneixement.

Labcom-Ciència UJI 2016-2017

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions