UJI

Vocabulari científic: marxandatge

Última modificació: 19/12/2017 | Font: SCP

Diego Monferrer Tirado, professor de Comercialització i Investigació de Mercats del Departament d’Administració d’Empreses i Màrqueting, descriu el concepte de «marxandatge».

Vídeo produït pels alumnes del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Marta Pérez Catalá, Nicole Arias Linares, Lucía Sánchez Carbó, Raquel Bautista Patón i Maria Gonell Guimerà, dins del projecte Labcom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Ciències de la Comunicació i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I. Aquest vídeo està inclòs en la categoria de «vocabulari científic», que engloba peces breus en les quals el personal investigador de l’UJI col·labora definint termes científics relacionats amb la seua àrea de coneixement.

Labcom-Ciència UJI 2016-2017

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions