Vocabulari científic: aprenentatge organitzatiu

17/11/2019 | SCP

Ricardo Chiva, catedràtic d’Organització d’Empreses en el Departament d’Administració d’Empreses i Màrqueting de l’UJI, descriu el concepte d’«aprenentatge organizatiu».

Aquest vídeo estava inicialment produït pels alumnes del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Reyes Esteban, Patricia Salcedo, Natalia Barceló, Carla Vera, Alejandro Moncho i Xavier Monforte, dins del projecte Labcom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Ciències de la Comunicació i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I. Aquest vídeo està inclòs en la categoria de «vocabulari científic», que engloba peces breus en les quals el personal investigador de l’UJI col·labora definint termes científics relacionats amb la seua àrea de coneixement.

El vídeo que es mostra ara és una producció gravada en novembre de 2019.

Labcom-Ciència UJI 2016-2017

UCC+i UJI 2019