Cassini: una dècada de descobriments

27/02/2018 | SCP

Des de la seua arribada al sistema de Saturn l'any 2004, la sonda Cassini ha revelat que el Sistema Solar és un lloc molt més ric i complex del que s’esperava. Des de la perspectiva dels descobriments que s'han fet fins ara amb les seues dades, es realitza un viatge pel món fascinant d'aquest sistema, i s’indaga sobre la importància d'aquests en la geologia i astrobiologia del Sistema Solar.

Nahúm Méndez Chazarra va nàixer a Rojales (Alacant) en desembre de 1983. És geòleg i divulgador científic, especialment de temes relacionats amb la geologia planetària. Actualment col·labora amb el projecte HiTranslate de la Universitat d'Arizona, amb el qual s'intenta acostar la geologia planetària al públic general. També escriu en Naukas i Principia i col·labora en els podcast de Geocastaway i en la secció de ciència de la Cadena SER Elx.

Conferència organitzada per decharlas.com, un grup de professionals interessats en les tecnologies i eines de Google i la seua incorporació al món de l’empresa, que des de l’any 2010 realitza xarrades per apropar la tecnologia a la comunitat universitària, les empreses, les pimes i les persones interessades.