Vocabulari científic: màrqueting

03/03/2018 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Diego Monferrer Tirado, professor del Departament d’Administració d’Empreses i Màrqueting de la Universitat Jaume I, descriu el concepte de màrqueting.

Diego Monferrer Tirado, professor del Departament d’Administració d’Empreses i Màrqueting de la Universitat Jaume I, descriu el concepte de màrqueting.

Vídeo produït pels alumnes del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Laura Albalate, ImmaBayarri, Clara Galán, Selene Martí i Irene Peris, dins del projecte Labcom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col•laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I. Aquest vídeo està inclòs en la categoria de «vocabulari científic», que engloba peces breus en les quals el personal investigador de l’UJI col•labora definint termes científics relacionats amb la seua àrea de coneixement.

Vídeo subtitulat per a persones sordes.

Labcom-Ciència UJI 2015-2016

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions