Vocabulari científic: plasma

15/10/2021 | SCP

Enrique Javier Sánchez Vilches, catedràtic d'Enginyeria Química de la Universitat Jaume I, descriu el concepte de plasma i, dins del mateix, l'aplicació que pot arribar a tenir en l'univers.

Vídeo produït per alumnat del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Raquel Caballero Pérez, Iosune Noguera Candel, Marcos Sproston López i Mireya Toledo Penades dins del projecte Labcom-Ciència coordinat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.

Està inclòs en la categoria de «Vocabulari científic», que engloba peces breus en què el personal investigador de l’UJI col·labora definint termes científics relacionats amb la seua àrea de coneixement.

Vídeo subtitulat en espanyol per a persones sordes i amb discapacitat auditiva

Labcom-Ciència UJI 2013-2014