Vocabulari científic: Hermafroditisme

15/10/2021 | SCP

Rafael Ballester, psicòleg i degà de la Facultat de Ciències de la Salut de l’UJI, descriu el concepte «hermafroditisme».

Vídeo produït pels alumnes del Grau en Comunicació Audiovisual de l’UJI Javi Cuenca Meliá, Marta García Lens, Jordi Montañana Velilla, Victoria Sanchis Fernández i Iris Suñer Royo, dins del projecte Labcom-Ciència gestionat pel professor del Departament de Ciències de la Comunicació Francisco López Cantos, amb la col·laboració del Laboratori de Comunicació Audiovisual i la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I.

Està inclòs en la categoria de «Vocabulari científic», que recull peces breus en què el personal investigador de l’UJI col·labora definint termes científics relacionats amb la seua àrea de coneixement.

[Vídeo subtitulat en espanyol per a persones sordes]

Labcom-Ciència UJI 2013