Taula redona: Noves paternitats al segle XXI

Lloc: Sala de Graus 2 de la Facultat de Ciències Humanes i Socials
Hora: 12 a 14 hores

Entitat: Secció sindical CCOO a l'Universitat Jaume I

Breu descripció: Es possible i necessari trencar amb els rols que el patriarcat assigna als homes. Mitjançant el procés de socialització de gènere, cal que els homes assumisquen les tasques assignades tradicionalment a les dones de forma corresponsable per avançar cap a la igualtat real entre dones i homes.

Ponens: Maria Lidón Calvo, Secretària de Formació, Comunicació, Xarxes Socials i Dona de CCOO.·Jordi Pilar Campos, Secretari General de la Secció Sindical de CCOO a l’UJI. Fernando Vicente, Director de la Unitat d’Igualtat de l’UJI.·Alberto Albaro Aicart, President de la Federació de Penyes del CD Castellón.·Pau Fons Poquet, Secretari de Comunicació de la Federació d’Educació de CCOO PV. Marisol Barceló, Portaveu municipal de Podem de la ciutat de Castelló de la Plana.