20/06/2022 | SCP

Data: 23 de juny de 2022
Acte: jornades
Cicle: V Seminari Internacional GENTT
Títol: «Diàlegs sobre la humanització de la comunicació»
Lloc: sals d'actes de la Facultat de Ciències de la Salut
Hora: 9.30-13.30 hores
Entitat: Grup d'Investigació GENTT (Gèneres Textuals per a la Traducció) amb la col·laboració de l'Institut Interuniversitari de Llengües Modernes i Aplicades

El Grup d’Investigació de Gèneres Textuals per a la Traducció (GENTT) de la Universitat Jaume I de Castelló reunirà dijous 23 de juny de 2022 diferents grups d’investigació nacionals i internacionals que dialogaran sobre la millora i la humanització de la comunicació clínica des de diferents perspectives, en el V Seminari Internacional GENTT: «Diàlegs sobre la humanització de la comunicació» que es realitzarà de 9.30 a 13.30 h a la Facultat de Ciències de la Salut.

La jornada comptarà amb la participació de l’Institut de Lingüística Aplicada de la Universitat Pompeu Fabra; la Università degli Studi di Milano, el Centre de Supercomputació de Barcelona, la Universidade de Porto i el Grup d’Investigació Oncotrad de la Universidad de Córdoba i la doctora Mónica Lalanda, mèdica i vinyetista.

L’assistència a la jornada és gratuïta, però requereix la inscripció prèvia a través del següent formulari.