I Congrés i III Seminari Internacional sobre Violència Obstètrica Pensa en global, actua en local

26/05/2022 | SCP

•  seminari-violencia-obstetrica cartel-upo

I·llustració: Sofía Costa Sadagorsky

•  seminari-violencia-obstetrica CartellIIISeminariInternacionalViolnciaObsttrica_cast_v2

Data: 26 de maig de 2022
Títol: I Congrés i III Seminari Internacional sobre Violència Obstètrica
Lloc: Facultat de Ciències de la Salut i en línia
Organització: GIENF - Grup d’Investigació en Infermeria i associació El Parto es Nuestro

Cartell del programa (pdf) i Programa (pdf)

Horari de les comunicacions (pdf en espanyol) | Posters

Directes a YouTube: Programació matí | Comunicacions (tancat) | Programació vesprada

Més informació: violenciaobstetrica@uji.es i http://violenciaobstetrica.uji.es

Formulari per a l'enviament de comunicacions (abstracts)

Breu descripció:

La violència obstètrica és la violència contra les dones, tipificada per l’OMS i considerada delicte en alguns països, que s’exerceix en el context sanitari i que afecta els cossos i processos sexuals i reproductius (especialment, l’embaràs, part, postpart i lactància) de les usuàries del sistema de salut i dels seus fills i filles.

Per a donar visibilitat a aquesta realitat que fins ara ha estat silenciada, Desirée Mena Tudela, professora del Grau en Infermeria de l’UJI, en col·laboració amb l’associació El Parto es Nuestro, l'Observatori de Violència Obstètrica, l'Institut Universitari d'Estudis Feministes i de Gènere, la Unitat d'Igualtat i la Fundació Isonomia, organitza el I Congrés i III Seminari Internacional sobre Violència Obstètrica: pensa en local, actua en global, que tindrà lloc el 26 de maig a la Facultat de Ciències de la Salut i també es podrà seguir en línia a través del canal de Youtube de la Universitat Jaume I.

La participació en el seminari es reconeixerà amb un certificat d’assistència. Per a l'alumnat de l'UJI, l'assistència i participació en el seminari està reconeguda amb 0.5 crèdit ECTS.

www.violenciaobstetrica.uji.es

Inscripció tancada