Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones

22/11/2021 | SCP

Data: 25 novembre 2021
Acte: Commemoració del Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones
Lloc: vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials

Hora: 12 hores
Entitat: Universitat Jaume I. Vicerectorat de Promoció Lingüística i Igualtat

Breu descripció: La Universitat commemora un any més el 25 de novembre, Dia Internacional per a l'eliminació de la violència contra les dones i ho farà amb un programa d’activitats en el que s’inclou la lectura d’un manifest a càrrec de la rectora, Eva Alcón, el mateix 25 de novembre a les 12 h. en el vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials.

A més, al llarg de tota la setmana s’instal·laran banderes violeta al campus i es repartiran polseres violeta amb el lema «Fartes de violència masclista».

D’altra banda, des de l’Institut Universitari d’Estudis Feministes i de Gènere Purificación Escribano es realitzarà una campanya de difusió en xarxes socials amb missatges contra la violència i l’exposició de cartells de l’estudiantat del Grau en Publicitat i Relacions Públiques contra la violència de gènere al vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials.

Des de l’Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat es realitzarà una exposició de missatges positius que es penjaran en paraigües al Parc Nou del Barri de Sant Llorenç dins del programa «Pisos Solidaris».

Per últim, a aquestes activitats se suma el XVII Seminari Internacional contra la Violència de Gènere organitzat per la Fundació Isonomia els dies 3 i 4 de novembre titulat «Educació, sexualitat, afectivitat i gènere».