El primer webinar de la Z&S School i l'UJI estarà dedicat als mites cosmètics

21/09/2021 | SCP

Per segon any Zschimmer & Schwarz España i la Universitat Jaume I llancen la Z&S School, el cicle de webinars en el qual una vegada al mes es donen cita experts del sector químic. El 30 de setembre a les 11 hores se celebrarà la sessió inaugural, que comptarà amb la participació de la doctora Raquel Marcos, divulgadora de química cosmètica (@cosciencia en Instagram) i autora de «Belleza con ciencia».

Amb el títol «Desmentint mites cosmètics: productes "frontera", on està el límit?», Marcos analitzarà alguns dels productes que es troben a mig camí entre un cosmètic i un medicament. Parlarà, per exemple, de tipus de retinoides, diferents nivells de SPF en protectors solars, productes per al creixement del cabell i diversos actius cosmètics. Amb aquesta ponència es pretén donar llum a un dels temes que més dubtes genera entre els consumidors de productes cosmètics.

La inscripció al webinar pot realitzar-se en la web de Zschimmer & Schwarz España.

El nou curs de la Z&S School

Zschimmer & Schwarz España ofereix productes i serveis a una gran varietat d'indústries, entre les quals hi ha la ceràmica, la cosmètica i els productes de neteja. Per aquest motiu, en la Z&S School tenen cabuda tot tipus de temàtiques d'interès per a treballadors dels diferents àmbits del sector químic.

Per a aquest segon cicle de la Z&S School, la companyia química ha programat vuit webinars que tindran lloc entre els mesos de setembre i juny. La proposta inclou una combinació de ponències, entrevistes i taules redones on es tractaran algunes de les qüestions que més afecten el sector en l'actualitat. La digitalització de la indústria, la I+D i la química verda seran algunes de les principals temàtiques de la nova temporada de la Z&S School. A més, s'oferiran consells de formulació i experiències de professionals destacats.

La Z&S School forma part de l'Aula Zschimmer & Schwarz de Química Sostenible i Circular de la Universitat Jaume I, un dels objectius de la qual és promoure la divulgació de la ciència i de la química sostenible. L'Aula Zschimmer & Schwarz va nàixer a l'octubre de 2019 i des de llavors s'han celebrat diferents activitats, com ara la concessió de beques i premis, realització de pràctiques en les seus internacionals de l'empresa, conferències i altres actes amb els quals es reforcen les sinergies entre l'empresa i la universitat.