Workshop: «Update Tecnològic: Radical Is Normal»

23/09/2021 | SCP

Data: 28 setembre de 2021
Acte: Workshop: «Update Tecnològic: Radical Is Normal»
Lloc: Format en línia mitjançant plataforma Zoom
Hora: 16:30 a 18:30 hores
Entitat: Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I

Breu descripció: Workshop en línia impartit per Alfons Cornella on s'aprofundirà en novetats tecnològiques disruptives triades per la seua rellevància de les quals es parlarà en els pròxims anys. També es presentaran de manera àgil i sintètica diversos exemples de radicalitats que han aparegut en els últims anys així com empreses i persones de diferents parts del món que han aplicat tecnologies innovadores i disruptives en diverses àrees com a ciència, societat i negoci. Alfons Cornella és expert en innovació i fundador d’Infonomia i Institute of Next, una companyia de serveis i innovació. La inscripció per a participar en el workshop és obligatòria i romandrà oberta fins al 28 de setembre a les 16.30h.