Dia Internacional de les Dones i les Xiquetes en la Ciència

Lloc: en línia via Zoom i YouTube
Hora: 10 a 12 hores
Entitat: Universitat Jaume I

Breu descripció: El Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència pretén incentivar la participació de dones i xiquetes en ciència, millorar les seues perspectives en la carrera investigadora i reconèixer totes les seues aportacions a la recerca científica, per aconseguir una participació més igualitària de dones i xiquetes en l’educació, en l’ocupació i en els marcs de decisió de la ciència. Va ser establit per les Nacions Unides en 2015, amb un esperit transformador i dins de l’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible.

Programa resumit:

10.00 - 10.15 h. Presentació institucional de les activitats de l’11F a la Universitat Jaume I

10.15 - 10.35 h. Presentació del curs de formació sobre Investigació i Perspectiva de Gènere

10.35 - 11.10 h. Elles conten la fórmula: les científiques de l’exposició Ellas tienen la fórmula

11.10 - 12.00 h. Juguem a L’auca de les científiques del Mare Nostrum