UJISABIO: Jornada informativa sobre convocatòries d’ajudes públiques

27/01/2021 | SCP

Data:  28 gener 2021
Acte: UJISABIO: Jornada informativa virtual sobre convocatòries d’ajudes públiques
Lloc: en línia
Hora: 12 hores
Entitat: Universitat Jaume I.

Breu descripció:  En el marc del Programa UJISABIO, la Universitat Jaume I (UJI) i la Fundació per al Foment de la Investigació Sanitària i Biomèdica de la Comunitat Valenciana (FISABIO) organitzen aquesta Jornada informativa virtual sobre les següents convocatòries d’ajudes públiques:

• Convocatòria 2021 de concessió de subvencions de la Acció Estratègica en Salut 2017-2020 (Institut de Salut Carlos III).
  • Convocatòria 2021 de desenvolupament de grans projectes d’I+D+i en cooperació entre diversos agents del Sistema Valencià d’Innovació (Agència Valenciana de la Innovació).
  • Convocatòria 2021 d'Ajudes per al desenvolupament de projectes d'innovació i transferència tecnològica (FISABIO).
  • Convocatòria 2021 d'Ajudes del Programa UJISABIO (UJI i FISABIO).

La Jornada està adreçada exclusivament al personal investigador de l'UJI i als professionals dels centres de salut de FISABIO que durant l'any 2020 han executat conjuntament els 10 projectes beneficiaris de la I convocatòria d'Ajudes del Programa UJISABIO, que té com a objectiu recolzar i impulsar, mitjançant accions preparatòries, l’exploració i formulació de futurs projectes d’investigació i innovació en els quals participen de manera conjunta i coordinada personal d’ambdues institucions. Aquest programa pretén impulsar la investigació i la innovació en l’àmbit sanitari de la Comunitat Valenciana.