Curs: «Comunicació per a l'èxit»

19/11/2020 | SCP

Data: 30 de novembre, 1 i 2 de desembre
Acte: curs
Títol: «Comunicació per a l'èxit: tècniques per a parlar en públic amb eficàcia»
Hora: de vesprada
Lloc: en línia
Entitat: FUE-UJI

Descripció:

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa llança una nova edició del curs «Comunicació per a l'èxit: tècniques per a parlar en públic amb eficàcia», una de les activitats de formació contínua més demandades des que va començar a impartir-se, al desembre de 2007.

Dirigit per l'escriptora i conferenciant Maty Tchey i pel periodista i coach Carles Herrero, aquest curs arriba a la seua 39a edició en format 100% en línia a partir del 30 de novembre.

Amb places limitades i amb 18 hores de duració, aquesta activitat formativa cerca desenterrar les habilitats i el potencial comunicatiu dels participants perquè siguen capaços d'utilitzar la paraula parlada amb eficàcia en qualsevol situació, tant personal com professional i «convertir-se així en arquers infal·libles de la paraula que mai perden el seu objectiu: honestos, professionals, apassionats», segons afirma Maty Tchey.

Més de 500 participants han seguit aquest curs al llarg dels seus 38 edicions, alumnat que ha adjudicat els índexs més elevats en les avaluacions de qualitat de la docència que es realitzen després de cada edició.

Maty Tchey és conferenciant d'alt impacte i escriptora. És llicenciada en Ciències Polítiques i Sociologia, diplomada en Tècniques d'expressió i oratòria per ESIC i en Public speaking skills per la UPV. Amb un Màster en Psicologia Positiva Aplicada de l'UJI, Maty Tchey és formadora de formadors per la GVA, conductora de debats i col·loquis, i col·labora en diferents programes de ràdio, premsa i televisió.

Carles Herrero és llicenciat en Periodisme. Format com coach pel Coach Training Institute (CTI) és professor de comunicació i oratòria i té una dilatada experiència en mitjans de comunicació, televisió, ràdio i premsa escrita.

Aquest curs, que tindrà lloc els dies 30 de novembre, 1 i 2 de desembre en horari de vesprada, s'imparteix sota la coordinació de Francisco Fernández Beltrán, cap del Servei de Comunicació i Publicacions de la Universitat Jaume I.