UJI
  • UJI
  • Taller: Màrqueting digital i xarxes socials

Taller: Màrqueting digital i xarxes socials

Última modificació: 08/09/2020 | Font: SCP

Data: 15, 16 i 17 de setembre
Acte: Taller
Títol: «Màrqueting digital i xarxes socials», a càrrec de Stefania Brunori
Hora: 16 h
Lloc: en línia
Entitat: Espaitec

Descripció:

En la vuitena edició del Castelló Global Program, el Club d'Empreses del programa pren protagonisme. El mes de setembre s'inicia un conjunt de tallers formatius i xarrades inspiradores per a fomentar el networking entre les empreses i potenciar la seua innovació contínua.

Aquesta activitat gratuïta tindrà lloc els dies 15, 16 i 17 de setembre de 2020 en horari de 16 a 18 hores i serà totalment en línia. Per motius d'organització es requereix inscripció prèvia obligatòria en el següent formulari d'inscripció https://bit.ly/3j4TJQC abans del divendres 11 de setembre. Places limitades per rigorós ordre d'inscripció.

L'actual situació de crisi ha evidenciat la necessitat de tindre una presència efectiva de les empreses en la xarxa, el valor de posseir una estratègia de màrqueting digital, saber comunicar-se a través de les xarxes socials i el poder de la planificació per a l'obtenció de resultats. Una acció completament pràctica on s'aprendrà no únicament a com gestionar el màrqueting digital i xarxes socials de l'empresa, sinó com crear un pla, executar-lo i analitzar els resultats.

El taller serà impartit per Stefania Brunori, estratega de marca i especialista en màrqueting amb més de 15 anys d'experiència internacional en llocs de direcció. Originària de Castelló ha treballat als Emirats Àrabs durant més d'una dècada i en multinacionals com Teka i Nokia.

Aquest taller en línia s'emmarca dins del Castelló Global Program, el programa per al creixement i l'acceleració de les empreses de la província de Castelló, finançat per la Diputació de Castelló i liderat per Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions