25 aniversari del Màster Universitari en Estudis Internacionals de Pau, Conflictes i Desenvolupament

13/12/2019 | SCP

Data: 30 gener 2020
Acte: jornada internacional
Títol: «25 años haciendo las paces»
Lloc: Escola de Doctorat i Consell Social

Hora: 9 a 15 hores
Entitat: Màster Universitari en Estudis Internacionals de Paz, Conflictes i Desenvolupament. Universitat Jaume I

Breu descripció: fa 25 anys que es va obrir un espai d'aprenentatge i conversa intercultural i interdisclipinar que constitueix el Màster Universitari en Estudis Internacionals de Paz, Conflictes i Desenvolupament. Des de llavors, estudiantat i professorat de tots els continents s'ha reunit any rere any per a establir un diàleg entorn de les diferents maneres de fer les paus, continuant el llegat del fundador Vicent Martínez Guzmán. La Jornada Internacional 25 anys fent les paus neix precisament per a celebrar cadascun d'aquestes trobades: una celebració al diàleg, la transformació i la pau. Per això, han elegit el dia escolar de la No-violència i la pau per a celebrar-ho.

La idea de l'aniversari és principalment la retrobada, un espai per a compartir les vides, experiències i projectes, ampliar xarxes i continuar intercanviant coneixements. Mirar enrere, recordar els moments compartits, però també mirar endavant, considerar tantes coses que queden pendents, per a seguir creixent junts.

La Jornada acadèmica serà el dijous 30 de gener de 2020, de 9 a 15 hores, amb un invitat estrella, el Dr. Johan Galtung, referent internacional en els estudis i investigació per la pau, i també amb un grup d'estudiantat i professorat per a recordar alguns d'eixos moments que han creat la història comuna.