Conferència: «The new definition of Adjustment Disorder in ICD-11: diagnostic, etiological, and treatment research and applications»

16/01/2020 | SCP

Data: 20 gener 2020
Acte: conferència
Títol: «The new definition of Adjustment Disorder in ICD-11: diagnostic, etiological, and treatment research and applications» a càrrec del professor Andreas Maercker de la Universidad de Zurich
Lloc: sala d'actes de la Facultat de Ciències de la Salut (MD0S08CC)
Hora: 11 hores
Entitat: Facultat de Ciències de la Salut. Universitat Jaume I

Breu descripció: la línia de recerca del Dr Maercker se centra sobretot en els trastorns relacionats amb l'estrès i el trauma, encara que també realitza recerques en l'àmbit de la Psicogerontología i Epidemiologia. De 2011 a 2018 va presidir el grup de treball de l'OMS per a la revisió de l'àrea dels trastorns per estrès i trauma de la CIE. En aquest àmbit, són contribucions internacionals del seu treball un nou model diagnòstic dels Trastorns Adaptatius i la introducció del Trastorn d'Estrès Posttraumàtic Complex i del Trastorn de Dol Prolongat en la CIE-11.