Jornades d'orientació professional de Comunicació

07/10/2019 | SCP

Data: 7, 14, 21 i 28 d'octubre de 2019
Acte: jornades
Títol: II Jornades d'Orientació Professional i Inserció Laboral Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació i Graus de l'Àmbit de la Comunicació 2019-2020
Lloc: Aula Magna de la Facultat de Ciències Humanes i Socials
Hora: 16 a 20 hores
Entitat: Coordinació del màster i Oficina d'Inserció Professional i Estades en Pràctiques amb la col·laboració d'AdComunica i la Facultat de Ciències Humanes i Socials

Destinataris: alumnat del Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació i dels Graus en Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Jaume I. Obert a persones egressades.

Assistència gratuïta. Limitada a l'aforament de l'aula. La inscripció es tancarà el 5 d'octubre a les 23:59 hores.

Reconegudes amb 0,5 crèdits ECTS. L'entrada a les activitats és lliure, però només es certificarà l'assistència a les persones que signen en el corresponent control de signatures i assistisquen, almenys, al 80% de les jornades.