Jornada: «A menjar sa!»

Títol: «A menjar sa!»
Lloc: saló de graus Germà Colom, FCHS
Entitat: Institut Valencià d'Investigació i Formació Agroambiental

Breu descripció: «A menjar sa!» és el lema d'una campanya que fomenta el consum de fruites, hortalisses, llet i productes lactis entre l'alumnat d'educació infantil i primària dels centres escolars de la Comunitat Valenciana. La campanya s'emmarca dins del programa de distribució de fruites i hortalisses en la Comunitat Valenciana per a aquest curs escolar 2018-2019 i va dirigida a l'alumnat d'aquells centres escolars que han sol·licitat expressament participar en aquest. D'aquesta manera, es pretén conscienciar als menors i a les famílies de la importància de consumir productes locals produïts mitjançant fórmules mediambientals sostenibles, amb una atenció especial no solament als productes sinó també als envasos i la forma de distribució. Paral·lelament, IVIFA organitza tres jornades, a Castelló, València i Elx, dirigides als AMPAS i Associacions de Consumidors de la nostra Comunitat, perquè el treball de conscienciació dels xiquets es veja reforçat amb una major consciència dels pares quant a una alimentació correcta com a font de salut dels seus fills.