Jornades de Foment de la Investigació

21/05/2019 | SCP

Data: 24 de maig de 2019
Acte: jornades
Títol: XXIV Jornades de Foment de la Investigació de la Facultat de Ciències Humanes i Socials
Lloc: sala de graus Germà Colón Domènech de la FCHS
Hora: 9.30 hores
Entitat: Universitat Jaume I. Facultat de Ciències Humanes i Socials.

Descripció: la Facultat de Ciències Humanes i Socials de la Universitat Jaume I ha organitzat les XXIV Jornades de Foment  de la Investigació que tindran lloc divendres 24 de maig de 2019 a la sala de graus Germà Colón Domènech amb l’objectiu de fomentar l’activitat investigadora de l’estudiantat i facilitar la seua possible integració en grups d’investigació.

Enguany, Borja Navarro Colorado, professor del Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics de la Universitat d’Alacant, serà l’encarregat d’impartir la ponència inaugural amb el títol «Les humanitats digitals». Navarro és investigador d’humanitats digitals i processament del llenguatge natural.

A continuació, hi haurà un taller titulat «Com fer difusió de la investigació?» que serà impartit pel professor del Departament de Filosofia i Sociologia Ramón Feenstra, destinat al personal investigador més jove de la FCHS; i després sessions paral·leles sobre «Com crear i gestionar la identitat digital» a càrrec de Paloma Garrido i Lidia París de la Biblioteca de l’UJI.

A la vesprada tindran lloc les sessions paral·leles de comunicació, periodisme i publicitat; educació; lingüística; humanitats i història; estudis i gènere; i traducció i interpretació. En aquesta edició, s’exposaran més de quaranta treballs d’investigació dels joves investigadors i investigadores de l’UJI que establiran un primer contacte amb el món de la investigació acadèmica.

Més informació i programa