III Olimpíades Publicitat

20/03/2019 | SCP

Data: 22 març 2019
Acte: III Olimpíades Publicitat
Lloc: Aula Magna Joan Francesc Mira de la Facultat de Ciències Humanes i Socials
Hora: 9 hores
Entitat: Universitat Jaume I

Breu descripció: Per tercer any consecutiu, el Grau en Publicitat i Relacions Públiques organitza l'Olimpíada de Publicitat UJI . Aquesta activitat té com a finalitat acostar la realitat dels estudis i la professió publicitària als alumnes de Batxillerat. La inscripció d'aquesta tercera edició ha aconseguit els 135 alumnes provinents d'11 centres de la província de Castelló. La jornada preveu que, després d'una sessió professional de presentació de brífing a càrrec de Cristina Díaz, Brand Manager del Grup Damel, els alumnes treballen una proposta de comunicació per a un producte de la marca. La dinàmica inclou la participació activa de més de 60 alumnes voluntaris del Grau en Publicitat i Relacions Públiques que tutelaran i orientaran als 24 grups de treball que conformaran els participants. Finalment els professors de la titulació juntament amb la representant de la marca anunciant del Grup Damel formaran part dels Tribunals que valoren les presentacions proposades.
El fallo del Jurat i el lliurament de premis tindrà lloc en un acte organitzat conjuntament amb la resta d'Olimpíades organitzades per la Universitat Jaume I.