Exposició: «La mirada del poble Adivasi de l'Índia a través de la fotografia i el vídeo participatiu»

20/03/2019 | SCP

Data: 11 març 2019
Acte: inauguració d’exposició.
Títol: «La mirada del poble Adivasi de l'Índia a través de la fotografia i el vídeo participatiu»
Lloc: vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials
Hora: 11 hores
Entitat: Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat (OCDS)

Breu descripció: l’exposició s’integra en  el projecte «Incorporación de los ODS en la educación universitaria para el desarrollo: la mirada del pueblo Adivasi a través de la fotografía y el video participativos», concedit en la convocatòria de projectes de desenvolupament de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat (OCDS). És el resultat de la col·laboració de l’UJI i del col·legi universitari St. Xavier’s College, Ranchi, de l'Índia; i més concretament dels estudiants de Periodisme i Mitjans de Comunicació i del professorat i personal tècnic indi, la majoria dels quals són indígenes; i, per part de l’UJI, de Carmina Peñarrocha, Sonia Agut i Nuria Agulló, membres de l'equip dirigit per Rosana Peris. L’exposició romandrà oberta fins al 29 de març.

Díptic