Cicle de conferències «Dilluns en família»

04/03/2019 | SCP

Data: 4 de març de 2019
Acte: cicle de conferències «Dilluns en família»
Títol: «Atendiendo desde la sanidad pública a los menores con patología mental grave y sus familias», a càrrec de Matilde Espinosa Mata, psicòloga clínica, coordinadora sanitaria de l'Hospital de Dia Infanto-Juvenil de Castelló
Lloc: sala d'actes de l'Escola de Doctorat i Consell Social
Hora: 18.30 hores
Entitat: Màster Universitari en Intervenció i Mediació Familiar de la Universitat Jaume I

L’entrada a totes les conferències que es desenvoluparan a partir de les 18.30 hores en la sala d’actes de l’Escola de Doctorat i Consell Social del campus del Riu Sec és gratuïta. El cicle organitzat pel Màster Universitari en Intervenció i Mediació Familiar compta amb la col·laboració del Departament de Psicologia Evolutiva i de l’Educació, Social i Metodologia i la Facultat de Ciències de la Salut.

La presidenta d'APADAHCAS (Associació de Pares d'Afectats per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat de la província de Castelló), Mª Teresa Saura, participarà en l'apertura del cicle amb el catedràtic Francisco Juan García Bacete, director del màster.

Més informació: masterfamilia@uji.es o 964 729 556 / 964 729 549.

Cartell