«IV Jornada Empreses Grau en Enginyeria Informàtica»

13/12/2018 | SCP

Data: 14 desembre 2018
Acte: jornada
Títol: «IV Jornada Empreses Grau en Enginyeria Informàtica»
Lloc: aula TD2047AA (ESTCE)
Hora: 9.30 a 13 hores
Entitat: Universitat Jaume I. Grau en Enginyeria Informàtica

Descripció: es tracta d'una jornada informativa per a l'alumnat de 4t curs del Grau que cursa l'assignatura de Pràctiques Externes i Projecte de Final de Grau (EI1054) que començarà a les 9:30 amb una xarrada per a l'alumnat per tal d'explicar el funcionament de l'assignatura. Després de 11 a 13 h es realitzarà la presentació de les empreses que participen en les estades en pràctiques en un format de fira.
D'aquesta manera les empreses tenen l'oportunitat d'explicar les seues propostes de projectes per tal que l'estudiantat les puga escollir amb un major coneixement de la tasca que van a realitzar durant l'estada. L'alumnat per la seua part té l'oportunitat de resoldre dubtes amb el professorat coordinador que també participarà en la jornada i amb les empreses sobre les ofertes que proposen.