Festival de comunicació social amb eficàcia cultural

12/12/2018 | SCP

Data: 10 de desembre 2018
Acte: festival
Títol: «Festival de comunicació social amb eficàcia cultural»
Lloc: Aula Magna de la FCHS
Hora: 9 a 15 hores
Entitat: Universitat Jaume I. Grau en Publicitat i Relacions Públiques

Descripció: l'assignatura «Comunicació per a la Igualtat» del Grau de Publicitat i Relacions Públiques (PU0933), impartida per les professores Eloísa Nos Aldás i Alessandra Farné, ha organitzat el Festival EFIC (Festival de comunicació social amb eficàcia cultural). Aquesta activitat d'innovació docent s'emmarca en el SPIE COMCAMBIO del Departament de Ciències de la Comunicació i IUDESP (Institut de Desenvolupament Social i Pau) i compta amb la col·laboracíó del Vicerectorat de Promoció Lingüística i Igualtat i dels projectes de recerca FEM2015-65834-C2-2-P (MINECO/FEDER) i P1·1B2015-21 (UJI).

Aquest festival s'inspira en iniciatives docents i professionals prèvies com el Festival Publicatessen del Campus de Segòvia de la Universitat de Valladolid o el Festival internacional Rusty Radiator. La proposta ha sigut presentada i discutida a escala internacional en fòrums com el congrés internacional Trial and Error organitzat per ECREA en la Universidade do Minho en Braga (Portugal) en maig de 2018.

L'acte consistirà en la presentació de les campanyes socials de comunicació que ha dissenyat l'alumnat de 4t de Publicitat i Relacions Públiques com a projecte final de l'assignatura. Aquestes seran valorades per un jurat mixt de professionals del sector i professorat UJI. Amb les professores de l'assignatura estarà el professor de l'assignatura «Ètica i deontologia» de 2n del Grau de Publicitat i Relacions Públiques, Ramón Feenstra, i ens visitaran Montse Santolino, responsable de comunicació de LaFede.cat; Yolanda Polo, responsable de comunicació de la Coordinadora d'ONG de Desenvolupament Espanyola; i Naiara Martínez, tècnica de diversitat afectivosexual a l'UJI i en l'Associació Idem.

Més informació: aldas@uji.esfarne@uji.es