Competició: Technovation Challenge L’ESTCE de la Universitat Jaume I promou la competició Technovation Challenge per a xiquetes i joves entre 10 i 18 anys

15/11/2018 | SCP

Data: 17 novembre 2018
Títol: «Technovation Challenge»
Lloc: Menador espai cultural
Hora: 10.30 a 12 hores
Entitat: Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de l'UJI

Descripció: l'equip col·laborador de Technovation Castelló, del que forma part professorat de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de l’UJI ha organitzat una xerrada informativa sobre Technovation Challenge, una competició tecnològica empresarial internacional, en la qual poden participar xiquetes i joves entre 10 i 18 anys, amb l’objectiu de desenvolupar apps mòbils que donen solució a problemes reals de la seua comunitat.

La xerrada serà impartida per María José Valero (ambaixadora regional de Technovation Challenge a la Comunitat Valenciana) i tindrà lloc el dissabte 17 de novembre de 2018 de 10.30 a 12 hores a la sala de conferències de l'Edifici Menador espai cultural, on es donarà resposta a les principals qüestions sobre el programa i la seua organització. Les persones interessades es poden inscriure en l’enllaç: https://goo.gl/forms/U91RQaRsrstkdwkE3.

Technovation, el programa de competència empresarial tecnològica per a xiquetes més gran del món, és el projecte insígnia de l'empresa sense ànim de lucre Iridescent. Technovation ofereix a xiquetes de diferents països l'oportunitat d'aprendre les habilitats necessàries per a convertir-se en emprenedores i líders tecnològiques. Cada any, Technovation llança un repte a les xiquetes de 10 a 18 anys per construir un pla de negoci i una aplicació mòbil (app) per fer front a un problema social local.

En 2018, es van inscriure prop de 20.000 xiquetes de més de 115 països. Technovation Challenge a la Comunitat Valenciana compta amb la col·laboració de la Direcció d’American Space València/UPV (Debra Westall), i a Castelló amb el suport de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de la Universitat Jaume I (UJI).

En aquesta competició, les participants s'organitzen en equips on aprendran a utilitzar App Inventor i desenvolupar la seva pròpia app. Cada equip disposa d'un mentor que no cal que tingui formació prèvia, ja que la rebrà durant el programa. Durant els mesos de novembre i desembre formarem els grups a la província de Castelló, la competició comença oficialment a gener 2019 i a partir de llavors, es reuneixen les xiquetes amb els mentors unes 2 hores per setmana durant 12 setmanes, de gener a abril.

Per a més informació o per inscribir-se a la competició podeu visitar el web: http://technovationchallenge.org/