Conferència: «Actualització jurisprudencial en matèria juridicolaboral» El magistrat del Suprem Antonio V. Sempere imparteix a la Llotja del Cànem de l’UJI una conferència sobre jurisprudència en matèria jurídicolaboral

15/11/2018 | SCP

Data: 16 de novembre de 2018
Acte: cicle de conferències a la Seu de la Ciutat
Títol: Actualització jurisprudencial en matèria juridicolaboral. Antonio Vicente Sempere Navarro. Magistrat de la Sala IV (Sala Social) del Tribunal Suprem.
Lloc: Llotja del Cànem
Hora: 18.30 hores
Entitat: Universitat Jaume I

El magistrat de la Sala de el Social del Tribunal Suprem, Antonio Vicente Sempere Navarro, impartirà divendres 16 de novembre de 2018, a les 18.30 hores a la Llotja del Cànem la conferència «Actualización jurisprudencial en materia jurídico laboral» organitzada per l’Espai Jurídic d’Estudis Laborals de l’UJI dins del Cicle de Conferències a la Seu de la Ciutat.

La conferència està orientada a professionals vinculats amb la matèria jurídicolaboral: responsables de recursos humans i/o relacions laborals, advocats i advocades laboralistes, graduats socials, personal assessor empresarial o sindical, estudiantant interessat en aquesta disciplina jurídica i, en general, a aquelles persones amb interès o curiositat per les qüestions socials.

L'activitat pretén ser una trobada entre docents, magistrats, juristes, estudiants i professionals del Dret Laboral, basat en la pràctica i el debat, destinat a l'actualització contínua dels coneixements necessaris -normativa, jurisprudència i doctrina científica- en matèria jurídica laboral. Així mateix, cerca resoldre dubtes i ofereix la possibilitat d'opinar i reflexionar sobre els temes plantejats gràcies al format participatiu de les sessions.

Antonio V. Sempere Navarro és catedràtic de Dret del Treball i de la Seguretat Social de la Universitat Rei Juan Carlos, on coordina un ampli grup de iuslaboralistes escampat per diverses universitats. És director de la Revista Espanyola de Dret del Treball, membre del Consell Assessor de Publicacions de Thomson Reuters i de la seua Comissió Permanent, i expert indiscutible en qualsevol de les disciplines jurídiques laborals (Dret del Treball, Dret de la Seguretat Social, Dret Jurisdiccional Social, Dret Sindical, Dret de la Seguretat i Salut en el Treball…).

Autor o coautor de nombroses monografies jurídiques (80 llibres) i de més de quatre-cents articles científics en revistes en matèria jurídica laboral (434), a més de nombroses col·laboracions en obres col·lectives (118) i de coordinació (24). Ha dirigit més d'una vintena de tesis doctorals (22). La seua activitat docent i investigadora durant els últims 37 anys està relacionada amb la jurisdicció social, i s'ha plasmat amb la participació en desenes d'obres col·lectives com a «Comentaris a l'Estatut dels Treballadors», «Dret de la Seguretat i la Salut en el Treball», «Polítiques sociolaborals» o «Accidents laborals de tràfic». Les seues obres més recents són el «Codi de la Seguretat Social» i «Comentaris a la Llei General de la Seguretat Social», que explica ja amb la seua quarta edició.