70 aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans L’UJI commemora el 70 aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans

19/11/2018 | SCP

Data: 15 novembre i 3 desembre 2018
Acte: 70 aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans
Lloc: sala de premsa de l’edifici de Rectorat i Serveis Centrals i Galeria Octubre
Hora: 9.30 hores
Entitat: Universitat Jaume I

Breu descripció: La Universitat Jaume I commemorarà el 70 aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans de 1948 amb diverses activitats organitzades pel grup d’investigació en Drets Humans de l’UJI en coordinació amb la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques i l’Ajuntament de Castelló.

Les activitats inclouen taules redones, una conferència i una exposició. La primera d’elles tindrà lloc el dijous 15 de novembre de 2018 a la sala de premsa de l’edifici de Rectorat i Serveis Centrals a les 9.30 i 11.30 hores, amb dos taules redones que sota el títol «Els drets humans en la societat: comunicació, experiències i organitzacions no governamentals» abordaran des d’una perspectiva social els problemes relacionats amb l’estat actual dels drets humans.

D’altra banda, a les 13 hores a la Galeria Octubre s’inaugurarà l’exposició «Drets Humans: imatges per al 70è aniversari» que podrà visitar-se del 15 de novembre al 5 de desembre.

Finalment, el dilluns 3 de desembre a les 13 hores s’impartirà la conferència «Els drets humans com a fita cultural». Serà a la sala de premsa de l’edifici de Rectorat i Serveis Centrals.