Workshop Internacional sobre Creixement Intel·ligent i Sostenible Un workshop sobre creixement intel·ligent i sostenible a l’UJI aborda les dades massives, l’economia col·laborativa o la digitalització industrial

15/11/2018 | SCP

Data: 15 i 16 de novembre 2018
Títol: «Workshop Internacional sobre Creixement Intel·ligent i Sostenible»
Lloc: sala de graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques
Hora: vesprada i matí
Entitat: Universitat Jaume I. Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport

PROGRAMA

Descripció: la Universitat Jaume I de Castelló acull dijous 15 i divendres 16 de novembre de 2018 en la sala de graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques un Workshop Internacional sobre Creixement Intel·ligent i Sostenible, una iniciativa patrocinada per la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport amb la col·laboració de l’Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local i el Grup d’Investigació Aliances, Estratègies, Xarxes i Territori (AERT) de l’UJI.

Durant el workshop s’abordaran temes d’actualitat com el Big Data, l’economia col·laborativa o la digitalització industrial, i combina la presència tant de ponents acadèmics com de professionals dedicats a la innovació i la indústria 4.0. Inclou una taula redona que es realitzarà dijous i sessions acadèmiques al matí de divendres.

En la segona jornada es comptarà amb la presència d’acadèmics procedents d’universitats estrangeres com la Universidad de Padova (Itàlia) o la University of Oxford (United Kingdom). La inscripció gratuïta es pot realitzar en el següent enllaç: http://tinyurl.com/workshopuji.