Setmana de Benvinguda 2018

10/10/2018 | SCP

Data: 15 al 18 d’octubre de 2018
Títol: «Setmana de Benvinguda»
Lloc: Àgora
Hora: 10 a 21 hores
Entitat: Consell de l'Estudiantat de l'UJI

La Universitat Jaume I de Castelló celebra del 15 al 18 d'octubre de 2018 la Setmana de Benvinguda amb diverses activitats culturals i lúdiques dirigides a la comunitat universitària i a tota la societat castellonenca, organitzades pel Consell de l'Estudiantat. Les activitats començaran dilluns 15, a les 11.30 hores, amb la inauguració, una actuació de balls orientals i un taller de percussió.

L'Àgora del Campus del Riu Sec serà l'epicentre d'aquesta celebració, ja que acollirà al llarg de tota la setmana una nova edició de la fira alternativa; la fira d'associacions de la universitat; una campanya solidària de recollida d'aliments per al Banc d'Aliments de Castelló; i un campionat de futbolins, a més de diferents tallers, campionats i actuacions. L’horari serà de 10 del matí fins a les 21 hores.

Per a finalitzar, totes les vesprades a les set i mitja, hi haurà una actuació a la carpa instal·lada a l'Àgora. Dilluns 15 d'octubre serà el torn de Pool Jazz; dimarts 16, actuarà Toni Pons; dimecres 17 hi haurà una actuació còmica a càrrec de Patricia Sornosa i Luismi, i dijous 17 tancaran la programació els grups Gran Reserva i Contraband.

Programa d'activitats

Inscripció activitats

Les places són limitades, i s'atendran per ordre d'inscripció.

Per a participar en qualsevol activitat:

• Cal enviar un correu a consell@uji.es
    • Assumpte: participació: nom de l'activitat, dia i hora.
  • En el cos del correu electrònic indicar les dades personals.
  • En cas d'haver-se inscrit i no assistir a l'activitat, no es podrà fer cap altra inscripció.