Activitat: UJIllengües La Universitat organitza una nova edició de UJIllengües per a fomentar l'intercanvi lingüístic

25/09/2018 | SCP

El Servei de Llengües i Terminologia, l'Oficina de Relacions Internacionals i el Voluntariat Lingüístic de la UJI organitzen per al pròxim dia 26 de setembre de 2018, a partir de les 18 hores, una nova edició de UJIllengües. Aquesta trobada lúdica d'estudiants de la UJI i estudiants internacionals se celebrarà en el Servei de Llengües i Terminologia i té com a objectiu compartir llengües i menjar típic amb la finalitat de fomentar els intercanvis o tàndems lingüístics.

Aquesta edició se centrarà en el Dia Europeu de les Llengües i les activitats se celebraran a partir de les 18 hores amb la benvinguda de Pilar Safont, vicerectora de Promoció Lingüística i Igualtat. A les 18.15 hores, tindrà lloc la presentació del CAL virtual i després hi haurà una degustació de productes típics de les comarques valencianes. La festa acabarà a les 20 hores amb un karaoke en diverses llengües.