Presentació llibre: «Europa como tarea» «Europa como tarea. A los sesenta años de los Tratados de Roma y a los setenta años del Congreso de La Haya»

20/09/2018 | SCP

Data: 25 de setembre
Hora: 19 hores
Acte: Presentació del llibre «Europa como tarea»
Lloc: Menador espai cultural

Breu descripció:

La catedràtica d'Economia Aplicada de la Universitat Jaume I i titular d'una Càtedra Jean Monnet, Mariam Camarero, presenta a Castelló el llibre «Europa como tarea. A los sesenta años de los Tratados de Roma y a los setenta años del Congreso de La Haya». Al costat de Camarero participaran en la presentació la vicerectora de Cultura i Relacions Institucionals, Carmen Lázaro Guillamón; el vice-president del Moviment Europeu a Espanya i un dels coordinadors del llibre, Eugenio Nasarre Goicoechea; i el catedràtic d'Economia Aplicada de la Universitat de València i titular d'una Càtedra Jean MonnetCecilio Tamarit.

Mariam Camarero és una de les trenta persones rellevants del món polític, social i acadèmic d'Espanya que han escrit en aquesta publicació, una obra coordinada per Eugenio Nasarre, Francisco Aldecoa i Miguel Ángel Benedicto, i promoguda pel Moviment Europeu a Espanya (CFEME) per a commemorar els 70 anys del Moviment Europeu Internacional. Els diferents autors reflexionen sobre diferents aspectes d'aquesta experiència històrica i plantegen, amb diverses perspectives, com abordar els problemes als quals la Unió Europea s'enfronta.