Exposició: «State of Matter / Matter of State» La Llotja del Cànem acull una exposició fotogràfica de Mario Zamora

08/10/2018 | SCP

Data: 20 de setembre
Hora: 19:30 hores
Acte: Exposició
Títol: tate of Matter / Matter of State (Estat de la matèria / matèria d'estat) de Mario Zamora
Lloc: Llotja del Cànem. Seu de la Ciutat
Entitat: Universitat Jaume I
Breu descripció: La Llotja del Cànem acull del 20 de setembre al 20 d'octubre de 2018 l'exposició fotogràfica State of Matter / Matter of State (Estat de la matèria / matèria d'estat) de Mario Zamora.

Aquesta exposició, organitzada per l'Aula de Fotografia de la Universitat Jaume I, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Castelló, consisteix en imatges de retrats d'alts directius de grans multinacionals la indústria afecta dels quals al medi ambient. Aquestes fotos estan manipulades i afectades pels diferents elements de la naturalesa (aigua, terra, foc i aire). A més, l'exposició anirà complementada per una conferència a càrrec de l'antropòloga, enginyera, educadora social i activista ecologista Iaio Herrero, titulada La naturalesa del consum / El consum de la naturalesa. Serà el dimarts 16 d'octubre a les 19 hores en la mateixa sala d'exposicions.

Nascut en 1987 a València, Mario Zamora és un fotògraf especialitzat en fotografia documental, d'arquitectura i retrats. Format en l'Escola de Fotografia Blank Paper, la seua obra ha sigut exhibida en diferents exposicions individuals i col·lectives, incloent el centre d'art EFSAD de la ciudad de Turquia. Actualment és integrant de l'Associació Moviment Visual.  L'exposició romandrà oberta de dimarts a dijous de 18.30 a 20.30 hores, els divendres i dissabtes d'11.30 a 13.30 i de 18.30 a 20.30 hores. El diumenge, el dilluns i els dies festius estarà tancada. La Llotja també ofereix realitzar visites guiades obertes i gratuïtes: el divendres 28 de setembre a les 18.45 hores i el dissabte 20 d'octubre a les 11.45 hores. Finalment, es poden concertar visites guiades per a grups enviant un correu a aula-fotografia@uji.es o cridant per telèfon al 964 728 872.